Saturday 4 June 2011

Senyum Sembelit 1




Siapa Diluar?

Seorang penjenayah tua yg menyorok di pinggiran kampung sedang sakit berat. Dia sedang berbaring di atas katil lusuhnya. Tiba-tiba terdengar ketukan keras di pintu luar.
"Siapa di luar?,"teriak orang tua itu dengan ketakutan.
"Saya Malaikat Maut!"
"Oh, syukurlah. Saya ingat yang datang anggota polis!"


Bapa Dan 3 Anaknya

Seorang bapa berjalan dengan 3 orang anaknya, masing-masing berumur 8, 5 dan 3 tahun. Mereka memasuki kedai tempat saya bekerja. Bapa itu nampak berfikir keras ketika saya bertanya,
"Ada yang dapat saya bantu?"
"Saya berasa perlu untuk membeli sesuatu, tetapi saya tidak dapat mengingati apa yang ingin saya beli," jawab bapa itu. Lalu bapa itu memandang ke arah anak-anaknya dan bertanya, "Baiklah anak-anak, selain katil dan pintu bilik mandi, benda apa lagi yang korang rosakkan dalam minggu ini?"

Warga Myanmar dan Amerika

Seorang warga Myanmar sedang berdialog dengan warga Amerika.
Amerika : " Di negara saya, kami bebas mengatakan " JATUHKAN BUSH! HAPUSKAN BUSH! " di depan umum. Adakah di negara andapun demikian ? "
Myanmar : " Tiada masalah, mahu bukti ? Silakan datang ke negara kami "
Kerana ingin tahu, warga Amerika itupun datang ke Myanmar.Maka setelah bertemu dengan kenalan Myanmarnya,mereka berdua pun pergi ke depan Istana Presiden dan dengan lantang warga Myanmar itu meneriakkan :"JATUHKANKAN BUSH! HAPUSKAN BUSH!

P/S- thanks and credit to who create this funny story..aRMaNiZaN

0 comments:

Copyright © 2010 aRMaNiZaN mONoLOck | Design : Noyod.Com | Images: Moutonzare